
V této sekci naleznete odpovědi na nejčastěji kladené dotazy, doporučujeme si tuto sekci přečíst dříve, než kontaktujete naší hot-line.
Jednoduše, v sekci dostupnost na této webové stránce, popř. telefonicky na naší infolince.
Instalace je ve většině případů provedena do 7 dnů ode dne objednání služby.
Pro připojení Vám plně dostačuje síťová karta obsažená v počítači. V případě staršího počítače, kde být obsažena nemusí, zajistíme instalaci síťové karty, její cena je max. 200,- Kč.
V případě optického připojení symetrický přenost dat oběma směry, připojení bez limitu přenesených dat. Všechny telekomunikační služby od jednoho partnera, na jednom vyúčtování. Zapojení do domácí Žižkovské komunitní sítě.
Není, pokud objem přenesených dat neohrozí provoz sítě nebo ostatních uživatelů. Běžně se nestává, teoreticky při nějakém velkém objemu přenesených dat např. nad 300-500 GB měsíčně.
Ano, pokud jsou v rámci jedné domácnosti (bytové jednotky).
Ano, povinností každého uživatele je chránit vlastní počítač, neboť nakažený počítač se stává nebezpečným pro další zařízení, kde může ohrozit provoz.
Ano, po nahlášení nové MAC adresy síťové karty a správném nastavení síťového připojení.
Ano, po správném nastavení síťového připojení.
Nastavení síťového připojení se provádí (platí pro systémy WINDOWS 2000/XP/VISTA): ovládací panely > síťová připojení > připojení k místní síti > protokol sítě Internet TCP/IP
Ano, pokud jste domluvení a znáte jeho IP adresu.
primární DNS server: 10.2.208.10, sekundární DNS server: 10.2.10.2
SMTP server: 10.2.208.10
MAC adresa neboli fyzická adresa je jednoznačný identifikátor síťového zařízení v počítačové síti. Má tvar většinou jako šestice dvojciferných čísel oddělených pomlčkami nebo dvojtečmami (např. 01-23-45-67-89-ab nebo 01:23:45:67:89:ab). Zjistíte jí zadáním příkazu IPCONFIG /ALL do příkazové řádky. (postup pro systémy WINDOWS 2000/XP/VISTA: START > SPUSTIT > CMD > IPCONFIG /ALL)
Ano, více informací v sekci ostatní služby.
Ano, získáte telefonní číslo s lokální předvolbou 222.
Ano, Vaše současné pevné telefonní číslo můžete převést a využívat našich telefonních služeb právě s tímto číslem. Je třeba nejprve ukončit smluvní vztah s Vaším operátorem (nejčastěji s O2) a současně zažádat o změnu poskytovatele. Přenos telefonního čísla je zpoplatňěná služba. Cena za přenesení čísla závisí na předchozím poskytovateli telekomunikačních služeb. Pro bližší informace kontaktuje naší hot-line.
Ceny za volání jsou k umístěny v sekci ceník. Měsíční paušál se neplatí v rámci balíčku služeb s Internetovým připojením. Pouze v případě zájmu o samostatnou linku, platíte měsíční paušál 149,- Kč včetně DPH.
Ano, přehledný výpis hovorů máte neustále k dispozici po přihlášení.
Všude kde je dostupná optická síť. Zjistěte si prosím v sekci dostupnost
Ne, není to možné ze zákonného hlediska. Koncepce vysílání IPTV vychází z právního uspořádání kabelové televize dle 231/2001 Sb zákona o rozhlasovém a televizním vysílání. Sledování na PC zabraňují smlouvy s majiteli programů, kteří výslovně povolují jen propojení set-top-boxu s TV přijímačem. Jestli ovšem klient připojí set-top-box k PC pomocí TV karty již neovlivníme. Výstupy set-top-boxu jsou ovšem chráněny systémem Macrovision proti nedovolenému kopírování.
Současný set-top-box má pouze jeden výstup na televizi, tudíž v bytě pro připojení více televizí musí být více set-top-boxů, ale měsíční paušál se platí pouze jednou.